Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur kollar man saldo på Resekort?

Kan jag kolla hur mycket pengar jag har kvar på mitt kort?
Christina Hedström Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Christina!

    Tack för att du kontaktat oss!

    Absolut kan du göra det! Genom att du registrerar ditt Resekort i vår webbshop så kan du både se ditt saldo och ladda Resekortet. Du kan även kolla ditt saldo hos något av våra försäljningsombud eller på bussen.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning.
    Sven
  • Hej! Kan jag ladda reskortet genom banköverföring på webbshopen?
    Anneli
  • Hej Anneli!

    Vad bra att du kontaktar oss. Det går bra att ladda på ditt resekort genom webbshopen, detta görs med hjälp av ditt bankkort.

    Jag önskar dig en bra vecka!
    Med vänlig hälsning,
    Kasper Kundservice
  • Varför är det så svårt att logga in och kolla sitt busskort efter 24.00? Jag får att kontot inte existerar eller att det är fel lösenord eller e-post.
    Gunvor Andersson
  • Hej Gunvor!

    Vad bra att du hör av dig till oss.

    Jag rekommenderar dig att rensa din webbhistorik och att du går in på hemsidan genom att skriva adressen i sökfältet och inte att gå via någon sparad länk alternativt bokmärke.

    Kvarstår problemet så är du givetvis välkommen att ta kontakt med oss så ska vi se över ärendet ytterligare.

    Önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning

    Christina Kundservice
  • Hej undrar hur man kollar saldot för att det står att webbshop inte existerar?
    Josefin
  • Hej Josefin!

    Tyvärr har vi till och från problem med vår webbshop. Jag rekommenderar dig att gå in via vår hemsida och inte via sparade länkar eller bokmärken. Du kan även kontakta vår kundservice på 0771-55 30 00 om du önskar veta saldo på ditt resekort.

    I våra viseringsmaskiner på perronger runt om i länet kan du också se ditt saldo.

    Vi ber om ursäkt för om detta ställer till problem.

    Önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Christina Kundservice
  • När man ska kolla hur mycket man har på busskortet kommer jag inte in på sidan?
    Ellen
  • Hej Ellen!
    Självklart så ska jag försöka hjälpa dig så gott jag kan, vad får du för felmeddelande när du försöker komma in i webbshopen?

    Med vänligen hälsning
    Christina Kundservice
  • Det brukar ta lång tid att komma in på sidan. Har oftast fått vänta 3 - 5 minuter innan den öppnar upp. När man har skrivit inloggnings uppgifterna och klickat på logga in.
    Gunvor Andersson
  • Hej Gunvor!

    Det jag kan rekommendera dig att göra om du har svårt att komma in på Webbshopen är att rensa historiken på datorn samt testa en annan webbläsare. Jag hoppas att du slipper problem med webbshopen i framtiden!

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Felicia Kundservice
  • Jag har testat med Chrome , Edge och internet Explorer. Det blir samma sak och jag rensar automatiskt historiken.
    Gunvor Andersson
  • Hej igen!

    Jag har tyvärr inga fler tips att ge till dig, då vi testar att logga in så tar det ca 20 sekunder.
    Vid högt tryck, till exemplet på kvällen så kan det ta lite längre tid då många använder webbshopen samtidigt.

    Jag önskar dig en trevlig fortsättning på dagen!

    Med vänlig hälsning,
    Felicia Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy