Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Det drogs dubbelt på bussen, vad gör jag nu?

Hej,
Den 16/3 skulle jag ladda mitt kort på bussen med 200 kr. Automaten krånglade och nu visade det sig att beloppet drogs från till mitt konto 2 ggr fast saldot på kortet är endast 200. Vart ska jag vända mig för att rätta till felet?

Kommentarer

  • Hej Anna

    Vad bra att du hör av dig till oss!

    Självklart ska vi hjälpa dig att korrigera feldebiteringen. För att kunna göra det så behöver vi ett kontoutdrag från din bank där det står att summorna är slutgiltigt dragna från kontot. Vi behöver även ditt Resekortsnummer, bankens namn, kontonummer, ditt fullständiga namn och din adress. Vi ser då över ärendet och sätter tillbaka de feldebiterade pengarna på ditt bankkonto.

    Antingen kan du besöka vårt Kundcenter på resecentrum i Örebro, så hjälper vi dig direkt över disk, eller så kan du återkomma med informationen ovan via mejl: Lt.orebro@lanstrafiken.se.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning
    Ingrid Kundservice
  • Tack!

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.