Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Dags att deklarera? Här hittar du priserna för 2016

Snart är det dags att deklarera! Här hittar du de priser på våra biljetter som var aktuella från 1 januari 2016 till 9 januari 2017. 

Bland priserna nedan finns priser för periodbiljetter med fast pris och vanligt förekommande sträckor för Pendlarbiljett. Finns inte just dina orter med i listan? Skriv en kommentar till det här inlägget så hjälper vi dig!

Sandra Forumvärd Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

• Örebro - Sköllersta pris på pendlarkort tack
    Peter Rosander
  • Hej Peter!

Kul att du har hittat hit!

Priset för en Pendlarbiljett mellan Örebro- Sköllersta 2016 var 705kr för vuxen och 350kr för skolungdom.

Jag önskar dig en trevlig helg!

Med vänlig hälsning,
    Felicia Kundservice
  • Bäckatorp (utanför Mullhyttan) - pendelkort, tack
    Neta
  • Hej Neta!

Välkommen till vårat Kundforum! 

2016 kostade en Pendlarbiljett för vuxen mellan Bäckatorp och Örebro 1235 kr. och för skolungdom så kostade Pendlarbiljetten 615 kr.

Jag hoppas att du får en fin vecka!

Med vänlig hälsning,
    Felicia Kundservice
  • Var hittar jag dagens priser? Inte de för deklaration utan de priser som gäller nu....
    P
  • Hej!

Tack för din fråga!

Här hittar du priserna för de periodbiljetter som har ett fast pris. Önskar du veta priset för en Pendlarbiljett kan du söka en resa på aktuell sträcka i reseplaneraren och välja önskad biljett i fältet för pris.

Ha en fin dag!

Med vänlig hälsning

Ingrid Kundservice
  • Hej!
    Vad kostade ett pendlarkort från Örebro till Åsbro?
    Tack!
    Stefan
  • Hej Stefan!

Tack för att du skriver till oss.

Priset för en Pendlarbiljett mellan Örebro och Åsbro under 2016 var 1130 kr för vuxen och 565 kr för ungdom.

Ha en bra dag!

Med vänlig hälsning.
    Sven
  • Örebro - Gropen pris på pendlarkort tack.
    Kent Karlberg
  • Hej Kent!

Tack för du kontaktar oss!

Priset för Pendlarbiljetten mellan Örebro och Gropen under 2016 var 1070 kr  för vuxen och 535 kr för ungdom.

Ha en trevlig dag!

Med vänlig hälsning.
    Sven
  • Vill bara säga tack för denna funktion för deklareringen! Jag fick ett nytt jobb som krävde pendling förra året så har aldrig behövt göra avdrag för resor innan. Trodde att jag skulle behöva leta länge på er sida för att hitta rätt priser för föregående år. Döm om min förvåning när det var det första jag hittade! Stort tack för att ni underlättat min deklaration!
    Lina W
  • Hej Lina!

Så kul att du skriver till oss!

Det glädjer oss att du lätt hittade den informationen du sökte.

Jag önskar dig en härlig onsdag!

Med vänlig hälsning
    Ingrid Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy